Všeobecné obchodné podmienky

Všeobecné obchodné podmienky zmluvy uzavretej na diaľku a zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho  v elektronickom obchode https://www.sensa-shop.sk/, medzi predávajúcim a kupujúcim.

1. Prevádzkovateľ internetového portálu

Názov obchodnej spoločnosti: 3lobit, s. r. o. (spoločnosť je v spoluvlastníctve občianskeho združenia 3lobit, o.z.)

IČO: 46 020 152
DIČ: 2023192820
IČ DPH: SK2023192820
Sídlo: Jégého 5, 821 08 Bratislava – mestská časť Ružinov
Zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III
Oddiel: Sro, vložka č.: 70749/B
Zastúpená: M.A. Peter Mészáros – konateľ spoločnosti

Bankové spojenie: Slovenská sporiteľňa, a.s.
Názov účtu: 3lobit, s. r. o.
číslo účtu: 5113327205/0900
IBAN: SK57 0900 0000 0051 1332 7205

mob.: +421 949 788 452
Email: info@3lobit.sk 

(ďalej aj „Predávajúci“ alebo „Dodávateľ“ alebo „3lobit, s. r. o.“ alebo „Prevádzkovateľ“)

Orgán dozoru:

Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Bratislavský kraj
Sídlo: Bajkalská 21/A, P. O. BOX č. 5, 820 07 Bratislava

ZÁKLADNÉ USTANOVENIA

Tieto VOP upravujú vzťahy medzi zmluvnými stranami kúpnej zmluvy, kde na jednej strane je obchodná spoločnosť 3lobit, s. r. o. ako Predávajúci a na strane druhej je kupujúci, ktorý môže byť aj spotrebiteľom (ďalej aj „Kupujúci“) pri kúpe tovaru ponúkaného Predávajúcim prostredníctvom elektronického obchodu (ďalej aj „e-shop”) na internetovej stránke Predávajúceho https://www.sensa-shop.sk/ (ďalej aj „sensa-shop.sk”) a sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy uzatvorenej medzi Kupujúcim a Predávajúcim na diaľku prostredníctvom elektronického obchodu na internete (ďalej aj „Kúpna zmluva”).

Všetky vzťahy medzi Kupujúcim a Predávajúcim, ktoré nie sú upravené týmito VOP, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník (ďalej aj ,,Obchodný zákonník“).

Ak je Kupujúci spotrebiteľom v zmysle § 52 ods. 4 zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, t.j. je Kupujúcim, ktorý pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti, riadia sa vzťahy neupravené týmito VOP príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník (ďalej aj ,,Občiansky zákonník“). Práva Kupujúceho – spotrebiteľa vo vzťahu k Predávajúcemu vyplývajúce zo zákona 108/2024 o ochrane spotrebiteľa a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej aj „Zákon o ochrane spotrebiteľa“) a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho (ďalej aj „Zákon o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku“) zostávajú týmito VOP nedotknuté.

Vymedzenie pojmov

Kupujúcim sa rozumie fyzická osoba (spotrebiteľ), alebo právnická osoba (ktorá je podnikateľom v zmysle § 2 ods. 2 Obchodného zákonníka), ktorá po vlastnej autorizácii odoslala elektronickú objednávku spracovanú systémom internetového obchodu sensa-shop.sk.

Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej obchodnej činnosti alebo inej podnikateľskej činnosti.

Podnikateľom sa rozumie:

  • osoba zapísaná v obchodnom registri,
  • osoba, ktorá podniká na základe živnostenského oprávnenia,
  • osoba, ktorá podniká na základe iného než živnostenského oprávnenia podľa osobitných predpisov,
  • osoba, ktorá vykonáva poľnohospodársku výrobu a je zapísaná do evidencie podľa osobitného predpisu.

 Podnikateľom sa taktiež pre účely VOP rozumie ten, kto koná v súlade s predchádzajúcou vetou v rámci svojej podnikateľskej činnosti. Ak uvedie Kupujúci v objednávke svoje identifikačné číslo (IČO), potom berie na vedomie, že pre neho platia pravidlá pre podnikateľov.

Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár alebo e-mailová správa, obsahujúca informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z ponuky obchodu a celkovej cene objednávky, ktorý je spracovaný systémom obchodu alebo doručený na e-mailovú adresu info@3lobit.sk a je zo strany Kupujúceho návrhom na uzatvorenie Kúpnej zmluvy.

Za podstatné náležitosti elektronickej objednávky sa považujú:

– identifikácia Kupujúceho, t.j. obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón a e-mailová adresa);

– presná identifikácia objednávaného tovaru (v súlade s označením kódu výrobku, názvu a počtu výrobkov).

 Všeobecné obchodné podmienky bližšie upravujú a upresňujú práva a povinnosti Predávajúceho a Kupujúceho vo svojom aktuálnom znení a tvoria neoddeliteľnú súčasť Kúpnej zmluvy.

2. Povinnosti Predávajúceho

Predávajúci sa zaväzuje, že Kupujúcemu dodá správny druh a množstvo tovaru za kúpnu cenu a za platobných podmienok elektronického obchodu platných v deň odoslania elektronickej objednávky.

Predávajúci spolu s tovarom dodá Kupujúcemu všetky náležité doklady, ktoré sa k tovaru vzťahujú: faktúru (daňový doklad), záručný list (ak ho výrobca poskytuje).

Predávajúci nenesie zodpovednosť:

  • za oneskorené dodanie, prípadne poškodenie objednaného tovaru zavinené prepravcom počas prepravy kupujúcemu,
  • za prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu (dodávateľa) v dôsledku akéhokoľvek obmedzenia, prípadne zrušenia licenčných alebo distribučných práv alebo iných nepredvídateľných prekážok.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje objednaný tovar riadne prevziať, skontrolovať neporušenosť prepravného obalu a v prípade akéhokoľvek poškodenia zásielky, túto informáciu bezodkladne oznámiť prepravcovi a prevádzkovateľovi internetového obchodu.

Povinnosťou zákazníka je tiež skontrolovať obsah doručenej zásielky bezodkladne pri prevzatí zásielky a prípadné nezrovnalosti (chýbajúce časti alebo vo vnútri poškodený tovar) bezodkladne nahlásiť predávajúcemu e-mailom na info@3lobit.sk alebo telefonicky na čísle  +421 949 788 452. Reklamácia z dôvodu nekompletnosti alebo poškodenia zásielky po tejto lehote nebudú akceptované.

Kupujúci nadobúda vlastnícke právo k tovaru až úplným zaplatením jeho kúpnej ceny. Kupujúci je povinný sa oboznámiť s VOP pred odoslaním objednávky.

4. Registrácia v internetovom obchode sensa-shop.sk

Registráciou Kupujúceho uskutočnenou v e-shope môže Kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho konta (ďalej aj „konto“). Z tohto konta môže Kupujúci uskutočňovať elektronické objednávky. Kupujúci môže objednávky uskutočňovať aj bez registrácie. Pri registrácii do konta je Kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje.

Prístup ku kontu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho konta.

Zaregistrovaním Kupujúci získava:

  • informácie o stave vybavovania objednávok Kupujúceho,
  • prehľad všetkých doteraz nakúpených pomôcok,
  • informácie o novinkách v našej ponuke.

5. Spôsob uzatvárania kúpnej zmluvy

Objednávka Kupujúceho je návrhom Kúpnej zmluvy a samotná Kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu Kupujúceho i Predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany Predávajúceho). Od tohto momentu medzi Kupujúcim a Predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti.

Kupujúci odoslaním objednávky potvrdzuje, že mal možnosť riadne sa oboznámiť s týmito VOP, ktorých neoddeliteľnú súčasť tvoria Všeobecné podmienky, Ochrana osobných údajov, Podmienky dopravy a platby, Reklamačný poriadok, Odstúpenie od zmluvy, a že s nimi súhlasí, a to v znení platnom a účinnom v momente odoslania objednávky.

Všetky objednávky prijaté týmto elektronickým obchodom sa považujú za záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť od Kupujúceho požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky je Kupujúci automaticky informovaný e-mailom. V detaile každého výrobku, resp. v potvrdení objednávky je uvedená predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. 

Ak z dôvodu vypredania zásob alebo nedostupnosti tovaru nie je schopný Predávajúci dodať tovar Kupujúcemu v lehote dohodnutej v Kúpnej zmluve alebo určenej týmito obchodnými a reklamačnými podmienkami alebo za dohodnutú kúpnu cenu, je Predávajúci povinný ponúknuť Kupujúcemu náhradné plnenie alebo možnosť pre Kupujúceho odstúpiť od kúpnej zmluvy (stornovať objednávku). Odstúpiť od Kúpnej zmluvy alebo stornovať objednávku môže Kupujúci doručením e-mailu. V prípade, ak Kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, vráti Predávajúci už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia e-mailu o odstúpení od Kúpnej zmluvy resp. stornovania objednávky Kupujúcemu na ním určený účet, pokiaľ sa zmluvné strany nedohodnú inak. V prípade, ak Kupujúci v primeranej lehote neprijme náhradné plnenie ponúkané Predávajúcim ani neodstúpi od kúpnej zmluvy, je Predávajúci oprávnený odstúpiť od Kúpnej zmluvy, a v prípade, ak Kupujúci už uhradil kúpnu cenu alebo jej časť, Predávajúci je povinný vrátiť už uhradenú kúpnu cenu alebo jej časť v lehote 14 dní odo dňa doručenia odstúpenia od Kúpnej zmluvy Kupujúcemu.

Storno objednávky

Ak Kupujúci uskutoční storno objednávky do 12 hodín od potvrdenia objednávky Predávajúcim, považuje sa objednávka za zrušenú. Storno môže Kupujúci zaslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť obchodné meno alebo meno a priezvisko, sídlo/bydlisko, IČO, DIČ, kontakt (telefón a e-mailová adresa) a číslo objednávky.

6. Miesto a spôsob dodania tovaru

Miestom plnenia zmluvy sa rozumie adresa, ktorá je uvedená Kupujúcim v elektronickej objednávke obchodu. Tovar bude dodaný Prevádzkovateľom s využitím služieb tretích subjektov uvedených v objednávke, alebo na základe dohody s Kupujúcim.

Dodanie tovaru sa uskutočňuje jeho odovzdaním tretím subjektom zabezpečujúcim prepravu. Vlastnícke právo k tovaru prechádza na Kupujúceho jeho prevzatím a zaplatením kúpnej ceny.

Predávajúci dodá tovar podľa jeho skladovej dostupnosti. Produkty skladom Predávajúci zasiela v lehote do 5 pracovných dní. Ostatné produkty Predávajúci zasiela v termíne, ktorý je uvedený pri danom produkte. Tovar bude dodaný na adresu uvedenú pri objednávke.

Ceny prepravy sa odvíjajú od ceny zakúpeného tovaru:

Cena nákupu do 999,99 €

  • v prípade platby bankovým prevodom je doprava vo výške 5,- €,
  • v prípade dobierky je doprava vo výške 6,- €.

Cena nákupu nad 1.000,- € - doprava zdarma.

Uvedené ceny sa vzťahujú na tovar doručený v rámci územia Slovenskej republiky.  

Ku každému tovaru zakúpenému u Predávajúceho je pri jeho dodaní Kupujúcemu priložený daňový doklad.

Predávajúci zabezpečí doručenie tovaru aj mimo územia Slovenska na základe individuálnej dohody s Kupujúcim. Cena prepravy v tomto prípade bude upresnená po vzájomnej dohode medzi Predávajúcim a Kupujúcim.

Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, Kupujúci je povinný uplatnť reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie Predávajúci zodpovednosť.

Zásielka je spravidla doručená do druhého pracovného dňa od odoslania. O odoslaní je Kupujúci informovaný e-mailom.

Doručenie tovaru zabezpečuje na území Slovenskej republiky GLS General Logistics Systems Slovakia s.r.o.

Predávajúci nenesie zodpovednosť za:

  • oneskorené doručenie tovaru zavinené doručovateľom (pošta, kuriér),
  • oneskorené doručenie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa,
  • poškodenie zavinené doručovateľom (pošta, kuriér); pokiaľ zásielka pri preberaní vykazuje zjavné znaky poškodenia, Kupujúci prevzatie zásielky odoprie. Ak Kupujúci tovar prevezme aj napriek evidentnému poškodeniu obalu, Predávajúci neuzná prípadné neskoršie reklamácie z tohto dôvodu – viac informácii v časti Reklamačný poriadok

Viac o spôsobe dopravy a platby nájdete na stránke spôsob doručenia a platby.

7. Kúpna cena a spôsob platby

Kupujúci kupuje od Predávajúceho  tovar za kúpnu cenu, ktorá je v čase odoslania objednávky uvedená pri danom tovare. Ceny tovarov sú konečné - vrátane DPH. 

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo zmeny cien v prípade zmeny právnych predpisov, zmene menových kurzov, pri výraznom náraste inflácie a zmene cien od výrobcov alebo dodávateľov tovaru. Kupujúci má v takomto prípade právo od zmluvy odstúpiť.

Spôsob platby v prípade spotrebiteľa:

  • dobierkou - platba v hotovosti pri prebratí zásielky Kupujúcim,
  • bankovým prevodom (na faktúru) - platba po dodaní tovaru, faktúra príde Kupujúcemu spoločne s tovarom,
  • zálohovou faktúrou

Spôsob platby v prípade právnickej osoby:

  • bankovým prevodom (na faktúru) - platba po dodaní tovaru, faktúra príde Kupujúcemu spoločne s tovarom,
  • dobierkou - platba v hotovosti pri prebratí zásielky Kupujúcim,
  • iné spôsoby platby sú možné po vzájomnej dohode Kupujúceho a Predávajúceho.

8. Zodpovednosť za vady, záruka, reklamácie

Ak je Kupujúci spotrebiteľ, Predávajúci zodpovedá za vadu dodaného tovaru, ktorú má vec v čase jej dodania, a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania tovaru, ak nie je uvedené inak. Pri uplatnení zodpovednosti Predávajúceho za vady sa postupuje  podľa príslušných ustanovení Zákona o ochrane spotrebiteľa, Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku a Občianskeho zákonníka.

Ak Kupujúci nie je spotrebiteľ, postupuje sa v zmysle ustanovení Obchodného zákonníka a záručná doba je 12 mesiacov, ak rámcová zmluva neustanovuje inak. Záručná doba začína plynúť dňom odovzdania tovaru Kupujúcemu.

Predávajúci nezodpovedá za vady tovaru spôsobené neodbornou obsluhou a neprimeraným zaobchádzaním, resp. vystavovaním extrémnym a neobvyklým podmienkam, na ktoré nie je výrobok určený, a ktoré aj v rozpore s bežným používaním výrobku alebo v rozpore s pokynmi uvedenými v návode výrobcu.

Pod pojmom reklamácia sa rozumie taká reklamácia, u ktorej je zjavné, že k poškodeniu nedošlo nesprávnym a neúmerným zaobchádzaním, čím sa rozumie: použitie výrobku k iným účelom ako je určený, pôsobením výrobku nadmernou silou, nesprávnou údržbou výrobku, nesprávnou manipuláciou s výrobkom.

Viac o podmienkach uplatnenia zodpovednosti z vád tovaru nájdete na stránke v časti reklamačný poriadok.

9. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), a v prípade, ak Predávajúci včas a riadne poskytol Kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie o práve odstúpiť od zmluvy podľa § 3 ods. 1 písm. h)15 ods. 1 písm. f) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku, Kupujúci - spotrebiteľ je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu v zmysle ustanovenia § 7 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku od Kúpnej zmluvy odstúpiť do 14 dní od prevzatia tovaru.

V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu dodania tovaru a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Za týmto účelom môže Spotrebiteľ využiť Formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý vyplnený zašle na elektronickú adresu Predávajúceho info@3lobit.sk.

V prípade, ak Predávajúci poskytol Kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku až dodatočne, najneskôr však do 12 mesiacov od začatia plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa, keď Predávajúci dodatočne splnil informačnú povinnosť. Ak Predávajúci neposkytol Kupujúcemu ako spotrebiteľovi informácie podľa § 3 ods. 1 písm. h) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku ani v dodatočnej lehote podľa predchádzajúcej vety, lehota na odstúpenie od Kúpnej zmluvy uplynie po 12 mesiacoch a 14 dňoch odo dňa začatia plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy. Kupujúci môže odstúpiť od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je dodanie tovaru, aj pred začatím plynutia lehoty na odstúpenie od Kúpnej zmluvy.

Kupujúci ako spotrebiteľ nemôže odstúpiť od Kúpnej zmluvy v prípadoch uvedených v § 7 ods. 6 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), i), j), k) a l) Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.

Odstúpenie od kúpnej zmluvy podľa prechádzajúceho bodu týchto obchodných a reklamačných podmienok musí obsahovať informácie požadované vo formulári odstúpenia od Kúpnej zmluvy.

Lehota na odstúpenie od zmluvy sa považuje za zachovanú, ak oznámenie o odstúpení od zmluvy bolo odoslané Predávajúcemu najneskôr  v posledný deň 14 dňovej lehoty.

Kupujúci je povinný bez zbytočného odkladu, najneskôr však v lehote do 14 dní odo dňa odstúpenia od Kúpnej zmluvy zaslať tovar späť na adresu sídla Prevádzkovateľa alebo ho odovzdať Predávajúcemu alebo osobe poverenej Predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak Predávajúci navrhol, že si tovar vyzdvihne osobne alebo prostredníctvom ním poverenej osoby. Lehota podľa prvej vety tohto bodu sa považuje za zachovanú, ak bol tovar odovzdaný na prepravu najneskôr v posledný deň lehoty.

Kupujúci - spotrebiteľ musí Predávajúcemu - dodávateľovi vydať všetko, čo na základe Kúpnej zmluvy získal. Tovar musí byť kompletný, nepoškodený, v originálnom balení a nepoužívaný.

Kupujúci - spotrebiteľ má právo v rámci lehoty štrnástich dní (14 dní) tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom" obchode, a to v rozsahu potrebnom na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť Prevádzkovateľovi.

Kupujúci znáša náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. To neplatí, ak predávajúci súhlasil, že ich bude znášať sám.

Predávajúci je povinný vrátiť Kupujúcemu kúpnu cenu za tovar rovnakým spôsobom, aký použil Kupujúci pri svojej platbe, pokiaľ sa s Kupujúcim nedohodne na inom spôsobe vrátenia platieb bez toho, aby Kupujúcemu v tejto súvislosti boli účtované ďalšie poplatky. Pri odstúpení od Kúpnej zmluvy, predmetom ktorej je predaj tovaru, Predávajúci nie je povinný vrátiť Kupujúcemu platby pred tým, ako mu je predmetný tovar doručený alebo kým Kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru späť Prevádzkovateľovi.

V prípade, že Kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí Predávajúcemu tovar so zníženou hodnotou, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, uhradí Kupujúci Predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v zmysle ust. § 457 Občianskeho zákonníka v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu reklamačných a obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť predávajúcemu náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

Kupujúci berie na vedomie skutočnosť, že ak sú s tovarom poskytované darčeky, je darovacia zmluva medzi Predávajúcim a Kupujúcim uzatvorená s podmienkou, že ak dôjde k využitiu práva spotrebiteľa odstúpiť od zmluvy, darovacia zmluva stráca účinnosť a Kupujúci je povinný spolu s vráteným tovarom vrátiť i s ním súvisiace poskytnuté darčeky. Pri odstúpení Kupujúceho od Kúpnej zmluvy sa zrušuje od začiatku aj akákoľvek ďalšia doplnková zmluva súvisiaca s Kúpnou zmluvou, od ktorej Kupujúci odstúpil. Od kupujúceho nie je možné požadovať žiadne náklady alebo iné platby v súvislosti so zrušením doplnkovej zmluvy okrem úhrady nákladov a platieb uvedených v ust. § 9 ods. 3, ust. § 10 ods. 3 a 5 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji na diaľku a ceny za službu, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby a došlo k úplnému poskytnutiu služby.

Viac informácii o odstúpení od zmluvy a Formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete na stráne odstúpenie od zmluvy.

10. Alternatívne riešenie sporov

Kupujúci – spotrebiteľ, má právo obrátiť sa na Predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na drienska@3lobit.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že Predávajúci porušil jeho práva.

Ak Predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, kupujúci - spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej aj „subjekt Alternatívneho riešenia sporov“) podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z.z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Subjektami Alternatívneho riešenia sporov sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 zákona 391/2015 Z.z.  o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona 391/2015 Z.z. . o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov. Zoznam subjektov Alternatívneho riešenia sporov je možné nájsť na stránke Ministerstva hospodárstva SR www.mhsr.sk; spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO (Riešenie sporov online), ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20,- €. Subjekt Alternatívneho riešenia sporov môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5,- € vrátane DPH.

11. Ochrana osobných údajov

Bližšie informácie a presné podmienky o osobných údajoch, ich spracovávaní a ochrane nájdete v časti Ochrana osobných údajov.

12. Zrušenie registrácie a zákazníckeho konta

Kupujúci môže kedykoľvek požiadať o zrušenie registrácie konta u Prevádzkovateľa a to zaslaním e-mailu na kontaktnú adresu info@3lobit.sk. Zákaznícke konto bude deaktivované a Kupujúci bude o tomto vykonanom úkone informovaný e-mailom. Všetky osobné, Kupujúcim poskytnuté údaje, budú z informačného systému internetového obchodu trvalo vymazané.

Newsletter a e-maily od nás

Pri registrácii si môže Kupujúci vybrať, či má záujem od Prevádzkovateľa dostávať tipy na účinnú terapeutickú a pedagogickú prácu v metódach Snoezelen a senzorická integrácia, informácie o školeniach, nových senzorických pomôckach a grantových výzvach, ktoré môže použiť na nákup terapeutického vybavenia (priemerne raz za mesiac). Od odoberania noviniek sa môže kedykoľvek odhlásiť. Na  e-mailovej adrese bude Kupujúci  informovaný aj o vybavovaní objednávky. Všetkým zaregistrovaným zákazníkom môže Prevádzkovateľ nepravidelne (maximálne niekoľkokrát ročne) posielať dôležité informácie, ktoré súvisia s prevádzkou internetového obchodu. Ak Kupujúceho e-maily Prevádzkovateľa obťažujú, môže kedykoľvek požiadať o zrušenie odoberania noviniek u Prevádzkovateľa a to zaslaním e-mailu na kontaktnú adresu info@3lobit.sk alebo kliknutím na Odhlásenie sa od odoberania noviniek priamo v e-mailovej správe.

13. Záverečné ustanovenia

Tieto VOP platia v znení uvedenom na internetovej stránke Prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak.

Tieto VOP sú neoddeliteľnou súčasťou Kúpnej zmluvy uzavretej medzi Prevádzkovateľom a Kupujúcim, a sú pre obe strany záväzné. Právne vzťahy založené Kúpnou zmluvou sa budú riadiť ustanoveniami Kúpnej zmluvy (t.j. záväznou objednávkou a akceptáciou objednávky, prípadne individuálne dohodnutými podmienkami), ustanoveniami týchto VOP a príslušnými právnymi predpismi.

Obsah týchto VOP a informácii poskytnutých v časti Všeobecné podmienky, Ochrana osobných údajov, Podmienky dopravy a platby, Reklamačný poriadok, Odstúpenie od zmluvy predstavuje poskytnutie informácií pred uzavretím zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho v zmysle a rozsahu podľa ust. § 3 ods. 1 Zákona o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru na diaľku.

Všetky právne vzťahy medzi Predávajúcim a Kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený Kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.

Ustanovenia Kúpnej zmluvy majú prednosť pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami všeobecne záväzných právnych predpisov.

Prevádzkovateľ si vyhradzuje právo na zmenu týchto VOP. Povinnosť písomného oznámenia zmeny VOP je splnená umiestnením na internetovej stránke www.sensa-shop.sk.

VOP sú platné a účinné od 01.07.2023 a rušia všetky predchádzajúce VOP. Voči Kupujúcemu nadobúdajú účinnosť uzatvorením Kúpnej zmluvy.